  • Data: 2015-12-15 19:16:30
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman pisze:

    > Drukarki to poezja. Nie wiem ile miałem atramentówek. Coś pod 10.
    > Głównie HP, Canon, ostatnią jaką miałem , to brother MFC-J825DW.
    >
    > Bardzo fajna. Z wifi, skanerem, taniutnie tusze. Bardzo byłem zadowolony.
    > Szkoda tylko. że 2 czy 3 miesiące po gwarancji szlag trafił głowicę.
    > Przypadek oczywiście, tak samo jak ze wszystkimi poprzednimi.
    > A drukuję niewiele, po parędziesiąt stron na mc.
    >
    > Pszemol mi za chwile napisze, że nie umiem widocznie obsługiwać
    > drukarki. Albo mam wyjątkowego pecha. Albo zmyślam.
    >

    > No ale ostatnio kupiłem xeroxa 7428. Sprzęt nie do zajechania (mam
> [...]

    E tan "szybko wymienić". Z drukarkami jest teraz tak, że poza ludźmi
    drukującymi dużo, jest cała masa takich, co drukują kilka stron rocznie.
    Dla nich nawet ten niepełny "ładunek startowy" tonera nigdy się nie kończy
    a drukarka żyje długie lata. Z atramentowymi producent mógł jeszcze
    tak kombinować, że blokował wydruk po określonym czasie od pierwszego
    uruchomineia z nowym tuszem -- że niby otwarty mógł wyschnąc, więc
    w trosce o wysoką jakość, bla, bla, bla... Ale odkąd można kupić drukarkę
    laaserową za półtorej stówki, to problemu nie widzę. Problemem mogą być
    ci, co kupią taką tanią domową jednorazówkę, chca drukowac pół ryzy
    dziennie i marudzą, że "badziewie" nie daje rady, bo się kółko wytarło.

    --
    Jarek