  • Data: 2015-12-30 22:48:49
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@g...com> wrote in message
    news:609509ed-dd7f-486e-bc5a-6e8f08ddf931@googlegrou
    ps.com...

    > Ja bym się bardzo cieszył na takie lekcje jak byłem
    > dzieciakiem, bo teraz w niektórych przypadkach stosuję
    > wybitnie niedydaktyczne podejście, na przykład
    > właśnie w zakresie słuchawek. W jednym z marketów
    > znalazłem słuchawki douszne po 2,5 PLN/para. Do słuchania radia FM z
    > telefonu w komunikacji miejskiej są w sam raz. Jak jest z nimi coś nie
    > tak, to wywalam do śmietnika i otwieram następne opakowanie. Gdybym kupił
    > jakieś super-wysokiej klasy Sennheisery spędziłbym połowę czasu na to całe
    > "dbanie", a tak to lądują w torbie pełnej gratów i śpię spokojnie;)

    Karolu, to co robisz jest coraz bardziej powszechne... :-)
    Mam w pracy koleżankę która kupuje najtańsze długopisy
    w paczkach po 50 sztuk - na pytanie czemu sobie nie kupi
    jednego ale fajnego odpowiada: "często je gubię" :-)
    I nie byłoby w tym nic złego, bo pieniądze niby małe,
    ale marnuje się przy tym materiały, energia i rosną
    góry śmieci. Z punktu widzenia współżycia na tej Planecie
    zamiast jednorazówek chyba lepiej kupić coś trwałego i dbać
    o to a nawet naprawić jak się zepsuje niż poddać się
    coraz bardziej wszechobecnemu konsumpcjonalizmowi.