  • Data: 2015-12-13 16:15:59
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:h91ed552u41d$.1dt3ao37hp6oi.dlg@40tude.net...

    > I kupuj Samsunga :-)

    Kupuję. Bardzo jestem z nich zadowolony!
    Od samego początku, gdy robili monitory kolorowe CRT
    marki SamTron, które podłączałem do komputera 386.
    Aż do obecnych czasów gdy patrzę na ich monitor Syncmaster
    pisząc ten post. Sprzęty mające po kilkanaście lat, bez usterek.

    > Albo drukarki Brother - tez przeciez znana marka.

    Zawsze tylko używałem drukarek HP i Epson.
    Brother nigdy jakoś nie przemawiał do mnie.

    > Wpadki znanych koncernow, napis made in China - tez nie zachecaja
    > klientow do potrzasniecia portfelem.
    >
    > Niech producent poprze marke gwarancja, skoro takie dobre robi !

    Ja odbieram to trochę inaczej, bo widzę że im gorszy producent
    i im bardziej zawodne i awaryjne produkty tym dłuższą oferuje
    gwarancję aby przyciągnąć frajerów do zakupu...
    Porównaj np. długość gwarancji Hondy/Toyoty do Hyundai/Kia :-)
    Rozumiem że Kia jest według Ciebie dużo lepsza od Toyoty?

    > Aczkolwiek przy komputerach twardzych dyskach, smartfonach - to bym z
    > ta gwarancja nie przesadzal - za duze ryzyko, ze nabywcy sie po 2
    > latach znudzi i postanowi wymienic.

    Otóż to.