eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplaca › Re: postarzanie nie poplaca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
    n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <n2rm85$7qm$1@dont-email.me> <n31cas$mch$1@node1.news.atman.pl>
    <n31hq1$s5v$1@node1.news.atman.pl> <n31iv7$avu$1@dont-email.me>
    <n31rti$6ep$1@node1.news.atman.pl> <n33gq4$bgc$1@dont-email.me>
    <n3ojn3$bg$1@node1.news.atman.pl> <n3opq0$l9l$1@dont-email.me>
    <n485fu$a7i$1@node2.news.atman.pl> <n485ug$is8$1@dont-email.me>
    <n48omi$keu$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <n4au9p$4fq$1@dont-email.me>
    <n4bfaa$9sa$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <n4btql$745$1@dont-email.me>
    <566982c8$0$691$65785112@news.neostrada.pl> <n4ct7l$c7b$1@dont-email.me>
    <e...@g...com>
    <n4fqc9$l4h$1@dont-email.me>
    Date: Sat, 12 Dec 2015 10:04:40 +0100
    Message-ID: <h91ed552u41d$.1dt3ao37hp6oi.dlg@40tude.net>
    Lines: 36
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1449911073 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 684 82.143.187.50:52781
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:690062
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 11 Dec 2015 18:42:04 -0600, Pszemol napisał(a):
    > "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    >> W dniu czwartek, 10 grudnia 2015 23:12:27 UTC+1 użytkownik Pszemol
    >>> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >>> > No ... jakbys sie spytal klienta czy mu odpowiada 2 lata trwalosci, to
    >>> > chyba bylaby inna odpowiedz.
    >>> > Ze np woli troche doplacic i miec sprzet na 4 lata.
    >>> To Twoje zdanie - a klienta nie trzeba pytać, bo on głosuje portfelem.

    >> chyba mi czas kupic nastepny telewizor - a chciałbym kupic trwały.
    >> Daj no linke na taki gdzie mogę sobie pogłosowac na to portfelem.
    >> Chyba ze bredzisz/zmyslasz mozliwe opcje :)

    Troche racji ma. Tylko ... klient nie wie, jaka trwalosc sprzet ma.
    A, nauczony doswiadczeniem, spodziewa sie wiecej.

    Jakby przy telewizorze byl napis "przestanie dzialac za 2 lata", a
    obok "przestanie dzisalac za 4 lata", to ciekaw jestem wyboru klienta.
    Dwa razy wiecej bym nie zaplacil :-)
    No chyba ... ze funkcjonalnosc lepsza, a cena w sumie ta sama :-)

    Ewentualnie - na tanszym "3 lata gwarancji", na drozszym "6 lat".

    > Unikaj po prostu tanich, nieznanych marek.

    I kupuj Samsunga :-) Albo drukarki Brother - tez przeciez znana marka.
    Wpadki znanych koncernow, napis made in China - tez nie zachecaja
    klientow do potrzasniecia portfelem.

    Niech producent poprze marke gwarancja, skoro takie dobre robi !

    Aczkolwiek przy komputerach twardzych dyskach, smartfonach - to bym z
    ta gwarancja nie przesadzal - za duze ryzyko, ze nabywcy sie po 2
    latach znudzi i postanowi wymienic.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: