  • Data: 2015-12-12 15:57:47
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cgnxccfjdae6.xnwvbkkyfwt5.dlg@40tude.net...

    > I to byl twoj pierwszy komputer ? A co z poprzednimi ?

    Tu mnie masz :).
    Kilka razy zmieniałem komputer. Poprzedni zazwyczaj trafiał do mniej ważnych
    zadań u nas, a potem dalej do mniej ważnych zadań na produkcji (tak się na
    razie składa, że w produkcji jeszcze potrzebujemy RS232 bo jakiś tester jest
    tak obsługiwany. Każdy kiedyś w końcu pada i już nie szkoda wyrzucić.
    Mniej ważne zadania u nas to np. komputer używany przeze mnie wyłącznie jak
    coś mam do zeskanowania, a brat jeszcze go czasem do czegoś innego
    zapuszcza, jak mu te dwa co ma na biurku nie starczają.

    > no coz - skoro dziala, o widac dobry, ale
    > -XP sie juz chyba moralnie zestarzal, nowe programy jeszcze na tym
    > chodza, czy narzekaja, ze im czegos brakuje ?

    Co to są nowe programy?
    Jedyne co mi nie działa (na razie) to spam z T-mobile - pisze, że nie może
    otworzyć, ale to raczej zaleta niż wada :).

    > -dysk to chyba jakis symboliczny ... kolekcja pornosow sie nie miesci
    > :-)
    Dysk to chyba kiedyś zmieniany ale stary na pewno gdzieś jeszcze leży.

    > No coz, tez mi padla. Takich plyt nie robimy, trzeba by na allegro
    > szukac ... albo taniej bedzie nowy komputer kupic.
    Ja znalazłem nie na allegro inną płytę ale pod ten sam procesor i pamięci.
    P.G.