  • Data: 2015-12-12 10:04:40
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Dec 2015 18:42:04 -0600, Pszemol napisał(a):
> [...]

    Troche racji ma. Tylko ... klient nie wie, jaka trwalosc sprzet ma.
    A, nauczony doswiadczeniem, spodziewa sie wiecej.

    Jakby przy telewizorze byl napis "przestanie dzialac za 2 lata", a
    obok "przestanie dzisalac za 4 lata", to ciekaw jestem wyboru klienta.
    Dwa razy wiecej bym nie zaplacil :-)
    No chyba ... ze funkcjonalnosc lepsza, a cena w sumie ta sama :-)

    Ewentualnie - na tanszym "3 lata gwarancji", na drozszym "6 lat".

    > Unikaj po prostu tanich, nieznanych marek.

    I kupuj Samsunga :-) Albo drukarki Brother - tez przeciez znana marka.
    Wpadki znanych koncernow, napis made in China - tez nie zachecaja
    klientow do potrzasniecia portfelem.

    Niech producent poprze marke gwarancja, skoro takie dobre robi !

    Aczkolwiek przy komputerach twardzych dyskach, smartfonach - to bym z
    ta gwarancja nie przesadzal - za duze ryzyko, ze nabywcy sie po 2
    latach znudzi i postanowi wymienic.

    J.