  • Data: 2020-09-06 16:55:09
    Temat: Re: pomoc.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-09-06 o 15:06, Uzytkownik pisze:

    > Po wyrazie "stawiają" powinien znaleźć się przecinek skoro chciałeś
    > napisać, że Ty stawiasz tę spację z niewiedzy  :)
    >
    > Najśmieszniejsze jest to, że tu najwięcej pouczają innych Ci, którzy
    > sami robią wiele błędów. Moim zdaniem błędów, które bardziej wkurwiają
    > niż spacja przed znakiem zapytania, ponieważ czytając takie zdania
    > trzeba się mocno zastanowić nad jego sensem.

    To już kwestia indywidualna jak ktoś sobie radzi z tekstem.
    Błędy typu zgubione ogonki czy przestawiony przecinek lub jego brak
    gdzieś tam
    raz na jakiś czas są zupełnie akceptowalne i zrozumiałe.
    Upieranie się, że spacja ładnie wygląda i stawianie jej uparcie
    na końcu zdania przed znakiem zapytania jest oznaką
    zupełnie czegoś innego.