  • Data: 2020-09-06 20:33:05
    Temat: Re: pomoc. Ortograficzni rasiści.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wkurwia. Elektronicy w dużej części cierpią na OCD :(

    nie ważne czy elektronicy czy nie, jest wielu porządnych ludzi, którzy w
    szkole podstawowej mieli pod górkę. Ogarnęli się dużo później. mają
    zajebistą wiedzę, ale nie widzą różnicy w słowach żur i rzór. Mimo że
    większość z nas to drugie musi wypowiedzieć na głos żeby zrozumieć co
    ono znaczy. Druga sprawa to tempo pisania. ja napierdzielam jak dziki,
    więc duże litery przecinki i kropki są dla mnie zmorą. czy to brak
    szacunku? wolę taki brak szacunku niż wypowiedzi nie poparte
    argumentami, lub stwierdzenia że coś co jest powszechne jest dobre.
    Zastanówcie się nad przyszłością polaków, tak w okresie 100 lat. Jeśli
    mamy "gonić" inne narody... pod względem osiągnięć naukowych, to lepiej
    przeznaczać godziny edukacji na technikę czy ortografię? NAszym
    zachodnim sąsiadom udało się porzucić niektóre "niemieckie" znaki.

    ToMasz