  • Data: 2020-09-06 20:50:34
    Temat: Re: pomoc. Ortograficzni rasiści.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-09-06 o 19:18, Uzytkownik pisze:

    > Twój, chaotyczny i niezrozumiały tekst stał się zrozumiały dzięki
    > prostym i krótkim zdaniom.

    Dzięki za te poprawki.
    Masz rację, ale nie chcesz zauważyć tego, że
    dyskutujemy o stawianiu spacji przez kogoś,
    kto uparcie twierdzi, że będzie ją stawiał, bo tak mu się podoba.
    Na przekór zasadom pisowni.

    Chciałeś dać mi prztyczka i Ci się udało.
    Nie zmienia to faktu, że poprawna pisownia
    jest pożądana. To czy się tego domaga ktoś tak ułomnie
    składający zdania złożone jak ja czy jakiś erudyta, jest bez znaczenia.

    PS
    Popraw jeśli coś tam znowu źle jest.