  • Data: 2015-12-31 11:49:44
    Temat: Re: pohamuj sie
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-31 o 09:51, Shrek pisze:

    > Nie.

    > No dobra, wierzę, że to może wkurwiać. Nigdy takiej sytuacji nie
    > widziałem, ale wierzę, że może się _czasem_ zdarzyć.

    zdarza się dość często (codziennie jeżdżę A4 z zakazem,narzekanie na
    jadącego 75-80 jest praktycznie codziennie, na osobówkę hamującą ciąg
    tirów słyszę przynajmniej raz w tygodniu

    > Cóż mogę dodać - nie byłoby problemu, gdyby nie to, że znakomita
    > większość wyprzedzań tirów na autostradzie to wyścigi ślimaków w
    > wykonaniu dwóch tirów.

    mnie też to wkurza- ale zakaz wyprzedzania to nie rozwiązanie. A zakaz
    wyprzedzania powyżej (?) minuty(?) - owszem (i to dla wszystkich, nie
    tylko dla tirów - jedzie ktoś za tobą - masz minutę na wyprzedzenie i
    uciekaj na prawy pas - następny miałby minutę od udostępnienia pasa
    itd... (tak sobie gdybam,pewnie to rozwiązanie też ma minusy, do tego
    policja powinna podchodzić ze zdrowym rozsądkiem - czasem ukarać za 1,5
    minuty, czasem nie - a może po prostu za przekroczenie tego czasu pouczyć?)

    Łukasz