  • Data: 2015-12-31 13:06:26
    Temat: Re: pohamuj sie
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-31 o 12:13, Shrek pisze:

    > Znaczy na tira jadącego 75-80?

    tira lub osobówkę

    No to trudno - niech sobie to tirmani
    > załatwią między sobą:P

    > To o kilka rzędów wielkości mniej niż jakby wszystkie małe mobilki miały
    > cb i posłuchałbyś na temat mierzenia który tirman ma dłuższego, wróć
    > dłuższą naczepę.

    imo porównywalnie, chyba nawet podobną ilość czasu marnuję na tirach, co
    na kapeluszach, ale przeszkadza mi to może w 10% przypadków- jak ktoś
    ewidentnie przegina- bo wyprzedzić chce każdy - i tirowiec, i kapelusznik

    > Żaden tam poniżej minuty. I co - Tirman na ma zegarek patrzeć? A jak ma
    > już 55sekund to co hamulec i wracać?

    a jak wjeżdża w teren zabudowany to ma na licznik patrzeć? widziałeś
    żeby ktoś nagle hamował z 90 do 50 bo się teren zabudowany zaczął? tu
    się nauczyli to i wyprzedzać się nauczą

    Ma być prosto i przejrzyście. Być
    > może wkurwiałoby to od czasu do czasu tirmenów, ale sorry - taka karma,
    > to oni zaczęli i w razie czego niech mają pretensję do siebie.

    ci w osobówkach im równi... (nie, nie mam nawet prawa jazdy C)

    Łukasz