  • Data: 2015-12-31 15:40:01
    Temat: Re: pohamuj sie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31.12.2015 13:06, ddddddddd wrote:

    > imo porównywalnie, chyba nawet podobną ilość czasu marnuję na tirach, co
    > na kapeluszach, ale przeszkadza mi to może w 10% przypadków- jak ktoś
    > ewidentnie przegina- bo wyprzedzić chce każdy - i tirowiec, i kapelusznik

    Trochę to dziwne - ja nigdy nie widziałem tira wyperzedzającego
    kapelusza na autostradzie, a tir tira setki razy. Nie wiem jak
    wytłumaczyć te skrajnie odmienne sytuacje.

    > a jak wjeżdża w teren zabudowany to ma na licznik patrzeć? widziałeś
    > żeby ktoś nagle hamował z 90 do 50 bo się teren zabudowany zaczął?

    Nie. Chyba że akurat na wjeżdzie w teren zabudowany stoi fotoradar:P

    > tu
    > się nauczyli to i wyprzedzać się nauczą

    A nauczyli się? Nie wydaje mi się.

    > Ma być prosto i przejrzyście. Być
    >
    > ci w osobówkach im równi... (nie, nie mam nawet prawa jazdy C)

    Bzdura. Przynajmniej jeśli chodzi o wyyprzedzanie i tamowanie ruchu.
    Osobówek o dwa rzędy wielkości więcej, a problemów z wyprzedzającymi się
    tirami znów o parę rzędów więcej. Są o kilka dobrych rzędów wielkości
    bardziej upiardliwi niż osobówki.

    Shrek.