  • Data: 2015-12-31 12:13:33
    Temat: Re: pohamuj sie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31.12.2015 11:49, ddddddddd wrote:

    > zdarza się dość często (codziennie jeżdżę A4 z zakazem,narzekanie na
    > jadącego 75-80 jest praktycznie codziennie,

    Znaczy na tira jadącego 75-80? No to trudno - niech sobie to tirmani
    załatwią między sobą:P

    > na osobówkę hamującą ciąg
    > tirów słyszę przynajmniej raz w tygodniu

    To o kilka rzędów wielkości mniej niż jakby wszystkie małe mobilki miały
    cb i posłuchałbyś na temat mierzenia który tirman ma dłuższego, wróć
    dłuższą naczepę.

    > mnie też to wkurza- ale zakaz wyprzedzania to nie rozwiązanie. A zakaz
    > wyprzedzania powyżej (?) minuty(?) - owszem (i to dla wszystkich, nie
    > tylko dla tirów - jedzie ktoś za tobą - masz minutę na wyprzedzenie i
    > uciekaj na prawy pas - następny miałby minutę od udostępnienia pasa
    > itd... (tak sobie gdybam,pewnie to rozwiązanie też ma minusy, do tego
    > policja powinna podchodzić ze zdrowym rozsądkiem - czasem ukarać za 1,5
    > minuty, czasem nie - a może po prostu za przekroczenie tego czasu pouczyć?)

    Żaden tam poniżej minuty. I co - Tirman na ma zegarek patrzeć? A jak ma
    już 55sekund to co hamulec i wracać? Ma być prosto i przejrzyście. Być
    może wkurwiałoby to od czasu do czasu tirmenów, ale sorry - taka karma,
    to oni zaczęli i w razie czego niech mają pretensję do siebie.

    Shrek.