eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypohamuj sieRe: pohamuj sie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pohamuj sie
    Date: Wed, 30 Dec 2015 20:18:35 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <n61al6$v1r$1@node2.news.atman.pl>
    References: <16h8w0kcuiiq6$.kde3qpyve3rj$.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <n5uf2m$6cl$1@usenet.news.interia.pl>
    <9...@g...com>
    <n5vred$ls2$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <n60e49$274$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <1...@4...net>
    <a...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1451503078 31803 83.142.198.226 (30 Dec 2015 19:17:58
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Dec 2015 19:17:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.2.0
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574672
    [ ukryj nagłówki ]

    On 30.12.2015 15:51, s...@g...com wrote:

    > No zgodnie z tym co twierdzi Shrek to może i tak. Ale jak widuję te sytuacje które
    wspomniałem wcześniej to jakoś mnie to nie przekonuje.
    > A może to taki fun jest coby dohamowywać na styk?

    Bo dla niektórych hamowanie to tak jakby mu penisa i dwa cm skrócić;)
    Ogólnie większość nagrań z kamerek to sytuacje które można podsumować
    "głupi i głupszy", z tym że często trudno jednoznacznie stwierdzić który
    głupszy:P

    >>> A trzeba
    >>> obejrzeć co sie dzieje z tyłu (lub mieć w pamięci co było przed
    >>> momentem kiedy się sprawdzało lusterko),
    >>
    >> Nie trzeba - przy 180 z tylu pusto :-)
    >> A jesli nawet nie pusto, to problem tego z tylu :-)
    >>
    >
    > :)

    Tu nie ma się co śmiać - w sumie nie dość, że prawidłowo napisał
    (przynajmniej częściowo, bo w praktyce problem tego z tyłu może stać się
    również twoim problemem), to jest to zachowanie naturalne i nawet jeśli
    nie jest to optymalny wariant to i tak większość z nas instynktownie tak
    właśnie zrobi. Najpierw hamowanie, potem jak już rzeczywiście ciepło to
    do hamowanie do oporu, potem jak zostanie czasu to odbicie na sąsiedni
    pas. Ponieważ jak to już powiedziano, na grupie jest poniekąd elita, a u
    nas 99% mężczyzn jeżdzi znacznie powyżej średniej, to większość napisze,
    że dokonale ogarnia sytuację, momentalnie przeanalizuje co najlepiej
    zrobić i jak im ABS i ESP nie przeszkodzi to wykonają manewr stulecia,
    ale w praktyce... najpier delikatnie heble, potem do oporu i ucieczka
    gdzie się da, albo i nie da (i to o ile jest ten znienawidzony abs, bo
    jak nie to po prostu przypierdolą na zablokowanych kołach. Wielkiej
    filozofii w tym nie ma bo to instynkt, a ten działa na niskim poziomie.

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: