  • Data: 2015-12-30 20:07:31
    Temat: Re: pohamuj sie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.12.2015 17:25, J.F. wrote:

    > Sie wyprzedzaja, wiec widac jednak sie zdarzaja.

    Co się zdarza, że jeden jedzie 90 a jego kolega 40? Kiedy ostatnio takie
    coś widziałeś, bo ja widuje jedynie jednego 89 a drugiego 91 czy coś
    koło tego.

    > No i przypomne, ze im na autostradzie wolno 80.

    No i co w związku z tym? Różnie im wolno w różnych miejscach a jak
    fizycznie się da to jadą ile im kaganiec pozwala. I wyprzedzają się nie
    dlatego, że któryś przestrzega ograniczenia a po prostu jeden ma
    kaganiec o 1km./h szybciej (bo ma mocniej napompowane opony;) Tym
    bardziej tłumaczenie, ze muszą wyprzedzać bo jeden przekracza o 10 a
    drugi chciałby o 11 jest średnie.

    > A potem bedzie "tir mi zajechal droge, a ja sie nie spodziewalem, bo
    > przeciez mu nie wolno" ...

    A teraz to wolno?

    > No i beda jechac 40, bo choc wioza styropian, to tego ze stala
    > wyprzedzic nie wolno ... nie, zakaz wyprzedzania mi sie nie podoba.

    No to bedą - nie mamy podjazdów po 20 km na autostradach. Najwyżej sobie
    poczeka. Trudno. Jakoś tirmeni mają w D4 wszystkich i urządzają sobie
    mierzenie kto ma dłuższą budę na autostradzie. Widziałem na własne oczy
    - wyprzedzał już dobre pół minuty gdy zaczął się łuk w prawo i okazało
    się, że ten z prawej minimalnie wolniejszy, ale za to ma minimalnie
    krócej bo po wewnętrznej i teraz on wychodzi na prowadzenie.

    > Nie nadajesz sie na Japonczyka :-)

    No nie nadaję się. Japończycy pewnie też się nie nadają na Japończyków,
    skoro jeden tir na autostradzie z kagańcem na 89 rozwala im łańcóch
    dostaw. Już nie koloryzujmy.

    > Ale przeciez nie wszystko jest JIT - moze wiezc np kafelki z Hiszpanii
    > i wszystko jedno czy dojada w 6 czy 8 dni.
    > Logistykowi wszystko jedno, bo kierowcy niekoniecznie ...

    Tak, tak - a jak złapie opuszczony szlaban na przejedzie, to co, a
    korek, a tysiące różnych innych czynników? Jeszcze raz - to nie jest
    realny powód a jedynie próba usprawiedliwienia się, że mają w D4 innych.

    To będzie to samo (co nie znaczy że pomysł jest bez sensu), bo to nie
    jest powód wyścigów slimaków tylko szukanie usprawiedliwienia dla mania
    w dupie innych użytkowników drogi.

    Sam widzisz - nie w tym problem.

    Shrek.