  • Data: 2015-12-29 16:05:29
    Temat: Re: pohamuj sie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 29 Dec 2015 04:21:40 -0800 (PST), s...@g...com
    yprzedzaj_bezmyslnie_-_apeluja_Maciej_Wislawski_i_Ju
    liusz_Szalek_dziennikarze_motoryzacyjni_wspierajacy_
    akcje_Autostrady_Wielkopolskiej_SA,136

    > Nie wiem co wy tam na tej A2 macie ale jak jeżdze gierkówką, i A1 do
    > torunia to jakoś nie widzę takich akcji jak opisana.

    A na A4 sie zdarzaja.

    > A jak widzę że ciężarówka "zajechała" komuś droge to wiem że ten co
    > jechał lewym pasem nie trzymał się przepisowych 140km/h. A jak sie
    > trzymał to czas reakcji miał naprawde kiepski.

    Wszystko zalezy od tego, ile ci tirman miejsca zostawi.
    A w zasadzie, to jak cie widzi, to nie powinien zaczynac.

    140 tam nie przekracza tak duzo, a ci co przekraczaja, to czas reakcji
    maja raczej dobry :-)

    > Sytuacji gdzie rzeczywiście ciężarówkę bym obwinił za wymuszenie
    > spotkałem może ze dwie-trzy na te 7 lat jak intensywnie jeżdzę.

    > No i sytuacji kiedy wyprzedzanie trwa długo jest niewiele.
    > Zazwyczaj jak widzę że ciężarówki się wyprzedzają to widać też że
    > ta która wyprzedza na tych 100-150km jednak pare minut nadrabia
    > więc sens w tym jest.

    Nie mowie ze nie ma - chodzi tylko o spojrzenie w lusterko.
    No i o kierunkowskaz.

    > Ale ja jeżdzę zazwyczaj wczesnym lub późnym wieczorem więc może w
    > dzień gdy jest większy ruch jest inaczej?

    Nie wiem jak na A1, ale przy wiekszym ruchu trudno jest pojechac
    szybciej niz te 140. Jak nie tiry, to dostawczaki i osobowki sie
    wyprzedzaja i 100-120 sie jedzie. Przy okazji i tiry uwazniej
    zmieniaja pas.

    J.