  • Data: 2015-12-29 17:45:36
    Temat: Re: pohamuj sie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 29 Dec 2015 08:28:57 -0800 (PST), s...@g...com > W
    dniu wtorek, 29 grudnia 2015 17:16:08 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > No to nie jadą jak im wolno.

    Pretensji o to nie mam, tylko tak dla przypomnienia ze te 78 to blisko
    maksymalnej.

    > Najczęstsza grupa jakie spotkałem to takie między 84 a 86km/h.
    > Zazwyczaj wybieram takie które jadą równo w okolicy 87-89km/h.
    > Ale czasem takich nie ma albo naczepa jakaś taka że wogóle od wiatru nie osłania.
    Sądzę że wiesz czemu takie wybieram :)

    > Czasem jednak trafia się taki co dosyć żwawo jedzie (zazwyczaj lawety z nowymi
    samochodami) i tacy jadą nawet w okolicy 92-95km/h.

    > Ale zazwyczaj wyprzedzanie jest dosyć szybkie.

    No, jak sie trafi taki z grupy 87-89 i taki typowy 84-86, to jednak
    niezbyt szybkie.

    > Ano sie zdarza. Tyle że cały mój wywód jest oparty o to że zazwyczaj
    > nie widzę wymuszenia przez ciężarówkę a raczej jazdę szybko
    > (powyżej ograniczenia) i kiepski refleks.

    trudno zebys widzial, jadac 90-100 :-)

    > Tak jak wyżej napisałem, akcji gdzie konkretnie nastąpiło
    > wymuszenie i wina była po stronie ciężarówki widziałem tylko pare.
    > Częściej jest to wina po obu stronach. Ciężarówka zmieniła pas ale
    > osobówka jechała szybko i refleks miała taki sobie. Wtedy widać jak
    > światła osobówki nurkują, tyłek sie unosi a odstęp jest niewielki.
    > Tyle że ja bym hamował już sporo wcześniej...

    A ja wlasnie nie hamuje. I troche mnie wk* ciezarowki, ktore mnie do
    tego hamowania zmuszaja.
    I nie mowimu tu o takich ktore robia to 500m wczesniej, czy chocby
    200, ale te, co zmieniaja pas w odleglosci od 50m do zera ...

    J.