  • Data: 2015-12-29 17:18:09
    Temat: Re: pohamuj sie
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 29 grudnia 2015 16:04:59 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Wszystko zalezy od tego, ile ci tirman miejsca zostawi.
    > A w zasadzie, to jak cie widzi, to nie powinien zaczynac.

    I tak zazwyczaj to widzę na drodze. Nawet w porach późno popołudniowych kiedy ruch
    jest spory to jednak bardzo rzadko widzę że ciężarówka nie dała szansy temu na prawym
    pasie.

    > 140 tam nie przekracza tak duzo, a ci co przekraczaja, to czas reakcji
    > maja raczej dobry :-)

    No wlasnie nie do końca jestem pewien tych umiejętności szybkich kierowców.
    Czasem jak widzę co sie dzieje to sam zdążę sie zaciekawić, na głos zasugeorwać
    hamowanie, zdziwić sie i dopiero zobaczyć zapalające się stopy.
    A to u mnie jakieś 3-4 sekundy...

    > Nie mowie ze nie ma - chodzi tylko o spojrzenie w lusterko.
    > No i o kierunkowskaz.

    No to akcja powinna być inna. Patrz w lusterka :)

    > Nie wiem jak na A1, ale przy wiekszym ruchu trudno jest pojechac
    > szybciej niz te 140. Jak nie tiry, to dostawczaki i osobowki sie
    > wyprzedzaja i 100-120 sie jedzie. Przy okazji i tiry uwazniej
    > zmieniaja pas.

    A wlasnie, jak jezdzilem miedzy katowicami a gliwicami to ogólnie jakoś takich akcji
    nie pamiętam. Ale tam to raczej trzy pasy są...