  • Data: 2015-12-29 16:04:02
    Temat: Re: pohamuj sie
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-29 o 13:21, s...@g...com pisze:

    > Nie wiem co wy tam na tej A2 macie ale jak jeżdze gierkówką, i A1 do torunia to
    jakoś nie widzę takich akcji jak opisana.

    > A jak widzę że ciężarówka "zajechała" komuś droge to wiem że ten co jechał lewym
    pasem nie trzymał się przepisowych 140km/h.

    jak jeżdżę intensywnie ostatnie set tysięcy km, tak dużo częściej zdarza
    mi się zajechanie drogi przez tirmana przy prędkości 130-150km/h. Wraz
    ze zwiększeniem prędkości mniej ich wyjeżdża, nagle zauważają że ktoś
    jedzie szybciej. Najwięcej to chyba zajeżdżają tym co 100-120 jadą

    A jak sie trzymał to czas reakcji miał naprawde kiepski.

    > Sytuacji gdzie rzeczywiście ciężarówkę bym obwinił za wymuszenie spotkałem może ze
    dwie-trzy na te 7 lat jak intensywnie jeżdzę.

    to może mało autostradami? no i co oznacza wymuszenie? bo jak jestem
    kawałek dalej i muszę tylko przyhamować to mi to nie przeszkadza, ale
    jak ktoś się pakuje pod maskę to tak...
    W zasadzie wymuszenie przez tira w moim rozumieniu w całej historii
    prowadzenia miałem jedno - czyli takie, gdzie zadziałał abs, pozostałe
    to mocniejsze dohamowania, ale ja to duże hamulce mam i jak się załącza
    abs to auto się prawie w miejscu zatrzymuje, więc i często się to nie dzieje

    > No i sytuacji kiedy wyprzedzanie trwa długo jest niewiele. Zazwyczaj jak widzę że
    ciężarówki

    się wyprzedzają to widać też że ta która wyprzedza na tych 100-150km
    jednak pare minut nadrabia więc sens w tym jest.

    ostatnio faktycznie mniej takich widać, więcej widać tych którym się nie
    opłaca wracać na prawy pas i mimo, że wyprzedzają jedno auto mniej niż
    minutę, to blokują pas na minut kilka

    > Ale ja jeżdzę zazwyczaj wczesnym lub późnym wieczorem więc może w dzień gdy jest
    większy ruch jest inaczej?

    no, to może być wytłumaczenie

    Łukasz