  • Data: 2015-12-29 17:03:56
    Temat: Re: pohamuj sie
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 29 grudnia 2015 15:09:24 UTC+1 użytkownik Artur Miller napisał:
> [...]
    ciężarówki się wyprzedzają to widać też że ta która wyprzedza na tych 100-150km
    jednak pare minut nadrabia więc sens w tym jest.

    > pojazd A - 90km/h
    > pojazd B - 91km/h
    >
    > trasa Świecko - Terespol, 664km
    >
    > Pojazd A - 7h 22m
    > Pojazd B - 7h 18m
    >
    > i mówimy o prędkości średniej równej maksymalnej dla tych pojazdów, co
    > jest raczej nierealne, więc teoretyzuję.
    >
    > ale to wyprzedzanie daje 3 minuty na trasie 660km. sorry, ale nie
    > przekonuje mnie.
    >
    > a.

    A widzisz ty teoretyzujesz a ja widzę na oczy.
    I co widzę?
    Ano to że jedzie tir, dogania tego przed sobą, wyprzedza go i po jakimś czasie tego z
    tyłu już nie widać a widok jest na 1-2km.
    1km to pi*oko minuta.

    Na trasie łódź-toruń bez problemu można nadrobić 10minut jadąc 90km/h zamiast 83km/h.
    Róznica prędkości niby niewielka ale jednak jest.

    Mam tak że jeżdzę z prędkościami 90-100-110 więc napatrzylem się i na powolne
    ciężarówki które jadą 75-78km/h i takimi które jadą 84-86km/h i takimi które jadą
    90-91km/h.

    Niezmiernie rzadko widzę wyprzedzania między ciężarówkami o zbliżonych prędkościach.
    Na pewno nie na tyle często aby robić z tego ogólnopolską akcję propagandową.

    Za to wyprzedzeń pomiędzy grupami jest sporo. I to pewnie o nie chodzi inicjatorom
    akcji. Tyle że te wyprzedzenia nie trwają długo ale za to mają te cechę że jednak
    trzeba pas zmienić.

    Dodatkowo jest sporo osobówek które wloką się tak że ciężarówka je może wyprzedzić.