  • Data: 2009-07-23 19:06:35
    Temat: Re: pogniociony Krakow
    Od: emski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > a nie pomyslales, ze jak poznasz lepiej aparat to bedziesz mial jeszcze wieksza
    > satysfakcje ze swoich zdjec? i ze lepiej utrwali to co chcesz miec jak
    najwierniejsze?
    > bo chyba po to kupowales taki aparat.....
    pomyslalem i dlatego to jest juz moj 5 ty Canon jak wspominalem + 2
    podwodne tak ze nie mam zadnych wyrzutow sumienia a jak ktos uwaza ze
    zdjecia sa do dupy to ma do tego swiete prawo :-)) I na tym bym
    zakonczyl
    dyskusje ze swojej strony juz mnie ten onanizm sprzetowy znudzil
    troche tutaj .... serdecznie pozdrawiam :-))