  • Data: 2009-07-24 17:30:01
    Temat: Re: pogniociony Krakow
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Miękka klucha emski napisał tak:

    > nic mnie nie laczy z tym miastem ani trywialnosc widokow bylo to dla
    > mnie jak Lima czy LaPaz oprocz tego ze jezyk na ulicy jakis bardziej
    > znajomy a zawsze mnie interesowalo jak kon widzi Krakow jak podniesie
    > glowe znad worka z sieczka

    <ciach belkot>

    Sugeruje takze zapoznanie sie z podstawami jezyka polskiego - w
    szczegolnosci z interpunkcja, bo tego belkotu nie da sie czytac.

    Skoro poslales swoje zdjecia na grupe, to zapewne chciales poznac opinie
    innych. Swoje zdanie wyrazilo juz kilka osob, wiec dalsza dyskusja raczej
    nie ma sensu - jezeli Tobie zdjecia sie podobaja to dobrze, ale na
    zrozumienie raczej nie licz.

    --
    W tablicę kluczyk raz i dwa
    I spalin kłąb i silnik gra...