  • Data: 2009-07-24 16:43:15
    Temat: Re: pogniociony Krakow
    Od: emski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdjecia ktore pokazujesz sa zwyklami trywialnymi obrazkami robionymi
    > przez przechodzacego turyste.
    nic mnie nie laczy z tym miastem ani trywialnosc widokow bylo to dla
    mnie jak Lima czy LaPaz oprocz tego ze jezyk na ulicy jakis bardziej
    znajomy a zawsze mnie interesowalo jak kon widzi Krakow jak podniesie
    glowe znad worka z sieczka:-)) na sprzet nie narzekam 15tka jest
    super ostra na 2.8 wiec dlaczego rezygnowac z tej przyjemnosci a
    kombinajacja ISO i czasu powoduje ze nie meczy mnie syndrom technical
    issue jak tutaj wielu :-)) i przypomne jeszcze raz pocztowki super
    dobrze wyparacowane mnie nie interesuja takich widac gazillions na
    stronach a 5DII sciagnal ze mnie jeszcze dodatkowo myslenie :-))
    moglby miec tylko szybszy AF bo czasami nawet 8000 to za malo zeby
    dobrze ustrzelic dlatego chyba wroce do Ds frajdy :-))) to dopiero
    bedziecie o czym mieli rozprawiac :-))) BTW zdjecia z ktorych nie
    jestem zadowolony nie widza swiatla dziennego takze samozadowolenie to
    polowa sucessu :-)) zreszta tutaj jest jeden kolega ktory mawia " tak
    ma byc i jest dobrze" a wiec tak ma byc ze szczerym usmiechem
    pozdrawiam kaste techniczna i kazdego guru z osobna w niej :-)))