  • Data: 2009-07-24 17:56:29
    Temat: Re: pogniociony Krakow
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    > bedziecie o czym mieli rozprawiac :-))) BTW zdjecia z ktorych nie
    > jestem zadowolony nie widza swiatla dziennego takze samozadowolenie to
    > polowa sucessu :-)) zreszta tutaj jest jeden kolega ktory mawia " tak
    > ma byc i jest dobrze" a wiec tak ma byc ze szczerym usmiechem
    > pozdrawiam kaste techniczna i kazdego guru z osobna w niej :-)))

    ja to wszystko rozumiem i mam respekt z wyjatkiem jednego :
    dlaczego wszystkie zdjecia niedowswietlasz o dokladnie 1 1/3 ev ?

    jesli odpowiesz , ze tak lubisz i tak Ci sie podoba , to nie mozesz
    sie na innych obrazac ze tak nie lubia i tak sie nie podoba .

    mnie to interesuje dlatego ze jestem ciekawy swiata.

    Istnieje jakis konkretny , logicznie uzasadniony powod ?
    z kompozycja , kadrem to nie ma nic wspolnego , wiec nie mow ze Ci sie
    tak podoba.