  • Data: 2009-07-24 19:55:46
    Temat: Re: pogniociony Krakow
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Jul., 20:13, emski <m...@g...com> wrote:

    > no w koncu wlasciwe pytanie przy 0 opcji matryca w tej serii jakos
    > przeswietla i Canon oferuje free fixing ale mnie sie nie chce wysylac
    > albo nie mam czasu zaladowalem  ostatnie  software i nie pomoglo ale
    > sam to wykombinowalem ciut roche wiecej roboty w PS ale do pokonania
    > jest nawet watek gdzies na Fred Miranda o tym ale tak jak wspomnialem
    > ja nie jestem masohista :-))

    aleto sie kupy nie trzyma co piszesz
    jesli matryca przeswietla ( !) i kompensujesz to niedoswietleniem
    wprowadzajac korekte parametrow expozycji to co jeszcze kompensujesz w
    PS ?

    Przypuszczam , ze masz za jasno nastwaiona jasnosc w monitorze , obraz
    wydaje sie za jasny wiec go esiemniasz w aparacie.