  • Data: 2009-07-24 13:53:32
    Temat: Re: pogniociony Krakow
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    > widze ze was raczej zadawalaja prawdziwe artystyczne zdjecia ktorych
    > pelno na stelazach na ulicy tylko dokleic znaczek i wyslac cioci z
    > Baborowa a ja tam wole knocic FF i krzywic ile sie da uprawiajac
    > mozliwosci 5DII tak ja ja to lubie :-)) a ze dla niektorych sa nie do
    > przyjecia sorry tam jest wciaz  otwarte pole  uprawiania slubow
    > chrzcin pogrzebow i pelno krajobrazow robionych ma  5.6 z pelnym
    > wykorzystaniem mozliwosci  obietywow  w P mode :-))

    gdyby ze wzrostem liczby N , gdzie N jest kolejnym numerem
    posiadanego aparatu rosla jakosc albo oryginalanosc robionych
    zdjec , to wszyscy zamienialiby sie miedzy soba aparatami , po to by
    miec coraz lepsze zdjecia.

    Gdyby dzieki temu ze fotografujac we wnetrzu obiektywem 15 mm motyw
    statyczny na 3200 iso z przyslona 5,6 czasie 1/100 sek
    niedoswietlajac o 1 1/3 ev udlao sie dostac zdjecia oryginalne i
    niepowtarzalne , wowczas wszyscy by stosowali takie parametry.

    Zdjecia ktore pokazujesz sa zwyklami trywialnymi obrazkami robionymi
    przez przechodzacego turyste.
    Tylko autora tych zdjec laczy z nimi jakis sentyment wspomnienie , dla
    osob postronnych raczej emocji nie beda budzic.
    co najwyzej wzbudzic moga zainteresowanie dlczego sprzet o legendarnej
    renomie produkuje tak slabe zdjcia technicznie?
    ale to chyba sie wyjasnilo- bezsensowne nastawy.

    a poza tym to zazdroszcze : skoro jestes przy tym poziomie bardzo
    zadowolony to mozesz oczekiwac w przyszlosci wybuchu euforii wrecz
    jesli poprawisz obsluge. Moze byc tylko lepiej , gorzej sobie trudno
    wyobrazic .

    XXX