  • 1. Data: 2009-07-22 02:08:09
    Temat: [gallery] pogniociony Krakow
    Od: emski <m...@g...com>

    jak w tytule :-)) wybaluszony Krakow http://www.pbase.com/jemski/cracow&page=all

  • 2. Data: 2009-07-22 05:42:04
    Temat: Re: pogniociony Krakow
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 22 Jul., 04:08, emski <m...@g...com> wrote:
    > jak w tytule :-)) wybaluszony Krakowhttp://www.pbase.com/jemski/cracow&page=all

    powiedz , czemu w wiekszoscu zdjec z tele robisz na przyslonie 2,8 ?
    obiektyw na pelnym otwarciu przymydla troche do tego i go jest na
    tyle mala iz wychodzi mkotyw nieostro
    np :
    http://www.pbase.com/jemski/image/115203207

    tam gdzie przymknales chocby na 3,2 jest o niebo lepiej.

    dzwigasz nja szyi pare kilo dobrego sprzetu i swiadomie pozbywasz sie
    jego mozliwosci jakosciowych otwierajac pekna dziure.

    to samo z ta 15 -ka
    bez sensu . ten obiektyw mydli na 2,8 na maxa a robisz motywy ktore
    prosza sie o wieksza GO.
    swiatla masz az dosc . tam gdzie jest ciemnio jak we wnetrzach to
    oczywiste ze trza otworzyc ale w sloncu ?

    c5mkII nie ma programu P ?

  • 3. Data: 2009-07-22 09:04:43
    Od: "bikej" <b...@p...fm>

    Uzytkownik "XX YY" <j...@u...at> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...

    > np :
    > http://www.pbase.com/jemski/image/115203207

    1/6400s f/2.8
    - faktycznie ciezko znalezc uzasadnienie. Moze niech autor sie wypowie:]

  • 4. Data: 2009-07-22 09:07:42
    Od: Maciek <i...@w...pl>

    > 1/6400s f/2.8
    > - faktycznie ciezko znalezc uzasadnienie. Moze niech autor sie wypowie:]

    Oj czepiacie sie! Po kilku piwkach trzeba takich czasow zeby wyszlo
    nieporuszone ....

  • 5. Data: 2009-07-22 09:12:57
    Od: "bikej" <b...@p...fm>

    Uzytkownik "Maciek" <i...@w...pl> napisal w wiadomosci
    i.googlegroups.com...

    > Oj czepiacie sie! Po kilku piwkach trzeba takich czasow zeby wyszlo
    > nieporuszone ....

    Moze nie tylko po piwach..:]
    http://www.pbase.com/jemski/image/115206418
    1/8000s f/5.6 at 195.0mm iso1000

  • 6. Data: 2009-07-22 09:40:09
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Uzytkownik "bikej" <b...@p...fm> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "Maciek" <i...@w...pl> napisal w wiadomosci
    i.googlegroups.com...

    > Moze nie tylko po piwach..:]
    > http://www.pbase.com/jemski/image/115206418
    > 1/8000s f/5.6 at 195.0mm iso1000

    Mistrz drugiego planu tez niezle wyszedl :)

  • 7. Data: 2009-07-22 09:43:56
    Temat: Re: [gallery] pogniociony Krakow
    Od: Olek <o...@u...eu>

    emski wrote:
    > jak w tytule :-)) wybaluszony Krakow http://www.pbase.com/jemski/cracow&page=all

    priorytet przysłony ustawi i przymknie obiektyw , przy takim świete
    czasy migawki nie uzasadnione

  • 8. Data: 2009-07-22 09:53:53
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>

> [...]
    >

    > powiedz , czemu w wiekszoscu zdjec z tele robisz na przyslonie 2,8 ?
    > obiektyw na pelnym otwarciu przymydla troche do tego i go jest na

    a mi wlasnie to baardzo odpowiada, swietny test szkielka
    na otwartej przyslonie :)

    Krzysztof
    www.ksstudio.pl

  • 9. Data: 2009-07-22 13:17:41
    Od: emski <m...@g...com>

    On Jul 22, 4:12 am, "bikej" <b...@p...fm> wrote:
    > Uzytkownik "Maciek" <i...@w...pl> napisal w
> [...]

    ale musisz przyznac ze ta wyszla ostro :-))

  • 10. Data: 2009-07-22 13:28:37
    Od: emski <m...@g...com>

    > a mi wlasnie to baardzo odpowiada, swietny test szkielka
    > na otwartej przyslonie :)

    no wlasnie parez rzeczy :
    pierwsze to jestem professinal amatorszczyk
    po drugie nie bawia mnie parametry ustawiania i myslenie z regoly
    jestem leniwy i ciesze sie samym ujeciem i na tym sie koncentruje
    nienawidze statywu i lampy
    a po trzecie czekalem na Mark II i slusznie z kombinacja z 15tka jest
    swietny na full open wyciaga szczegoly doskonale i nie martwie sie o
    swiatlo szczegolnie tam gdzie go nie ma w ogole jak dzwony
    zygmuntowskie a juz ISO to paranoja jakie daje mozliwosci czasami az
    do przesady ze nawet Ninja nie pomaga ale jaka radocha robic w
    kompletnej ciemnicy zaliczylem prawie wszystkie Canons od Rebel przez
    DsII i zaluje ze go sprzedalem chyba zanabede powtornie...the
    best :-)) Jedyne zastrzenie mam do koloru tej 15tki nawe w Shopie
    nie wiele mozna zrobic z tym lukrem a 2.8 ? moj ukochany bokech. A
    reszta to juz czysta zabawa i samozadowolenie a to najwazniejsze :-))
    Pozdrowienia :-))