  • Data: 2009-07-24 17:39:37
    Temat: Re: pogniociony Krakow
    Od: emski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 24, 12:30 pm, Kombajn Bizon <k...@b...ru> wrote:

    > <ciach belkot>
    >
    > Sugeruje takze zapoznanie sie z podstawami jezyka polskiego - w
    > szczegolnosci z interpunkcja, bo tego belkotu nie da sie czytac.
    >
    > Skoro poslales swoje zdjecia na grupe, to zapewne chciales poznac opinie
    > innych. Swoje zdanie wyrazilo juz kilka osob, wiec dalsza dyskusja raczej
    > nie ma sensu - jezeli Tobie zdjecia sie podobaja to dobrze, ale na
    > zrozumienie raczej nie licz.
    >
    > --
    > W tablicę kluczyk raz i dwa
    > I spalin kłąb i silnik gra...

    ale ja nie poslalem na grupe z prosba o zrozumienie tylko podzielenie
    sie swoja wizja konskiego swiata :-)) a nie zastanawianiem sie nad
    krzywizna banana :-) a z przyjemnoscia ogladam zdjecia ze swiata
    robione newet cellphone bo za kazdym nacisnieciem spustu stoi
    fotograg i jego przemyslenia i chec uchwycenia swiata takim jakim chce
    go pokazac i na tym polega piekno fotografii a a nie roztrzasanie czy
    pokrecic w lewo czy w prawo czy tam czy siam i jak obserwujesz
    najlepsze zdjecia swiata sa one bardzo czest obine PS camera a wiec
    fotograf a nie camera isn't it :-)) a jak juz wspomnialem grupa
    sadomasochistyczna ma tez prawo do zycia wiec zyjcie i cieszcie sie
    swoja robota a napewno wielu na tym skorzysta wciaz z usmiechem :-)))