  • Date: Tue, 19 Jan 2010 07:03:32 +0100
    From: PepedB <adres@sygnaturka_na_do.le>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: plamy z wapna na karoserii - czym usunąć?

    W dniu 2010-01-13 21:55, plusz pisze:
    > jak rozumiem testowałeś na swoim i nie zostały ślady?
    > żona pyta czy w żelu/płynie/proszku? w jakiej postaci?
    >
    > ile lat ma lakier i czy to metalic?

    Sorry za zwłokę, ale trochę czasu brak...
    No więc jasne- testowałem na swoim aucie i to kilkakrotnie, bo w świeżo
    wybudowanym garażu kapało przez stropodach. Autem był zielony metallic
    made by Lancia, ale też granatowy na Peugeocie. Nie pozostawało nawet
    najmniejsze zmatowienie, czy przebarwienie, niemniej dla pewności, czy
    aby Twój lakier nie zareaguje, zawsze możesz spróbować zacząć w mało
    widocznym miejscu. Jeden samochód miał kilka lat, a drugi był wówczas
    prawie nowy.

    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl