  • Data: 2011-12-31 14:36:41
    Temat: Re: pewnie nic nowego
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-28 09:49, DoQ wrote:

    > Sprawdziłeś ilu tych rowerzystów tam jest? Bo ja widzę że jednak
    > zdecydowana większość to kierowcy.

    W skali kraju około 40%.

    Pewnie w tym tki rozwiązanie zagadki, czemu w weekendy majowe łapią 2000
    "pijanych kierowców" w świąteczne "tylko" 1000.

    Nic to - w tym roku wchodzą przepisy o trzeźwości na stoku. Za rok
    doliczą narciarzy i nie będzie tego kompromitującego spadku skuteczności
    policji w zimę:P

    Shrek.