    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: parkowanie prostopadłe
    Date: Wed, 12 Nov 2014 12:12:34 +0100

    Dnia 2014-11-12, o godz. 11:33:41
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"
    > Hello J.F.,
    >
    > A takie tam "pojazdy nieprawidlowo zaparkowane beda odholowywane na
    > koszt wlasciciela pojazdu" ?

    To musi być w regulaminie parkingu o ile jest prywatny. W mojej okolicy
    (Al. KEN na warszawskim Ursynowie) w ten sposób jedna wspólnota
    zwalczyła ludzi nagminnie zastawiających im wjazd na podwórko i do
    garaży. Uchwalili regulamin, wywiesili tablice z nim w
    "newralgicznych" miejscach i po kilku dniach automagicznie zniknął
    problem z parkującymi we wjeździe. W regulaminie uchwalili że ochrona
    ma prawo założyć na ich terenie blokadę niestosującym się do tegoż. Po
    czym ochrona dostała blokady na koło. Nie dostała klucza do blokady
    więc po założeniu nie mogła jej zdjąć. W regulaminie zawarto że blokada
    będzie zdjęta przez pracownika administracji po wpłaceniu w kasie
    zarządu kary w wysokości OIDP 300PLN za każdy dzień nieuprawnionego.
    Mogli sobie pozwolić na to bo mieli drugi wjazd od sąsiedniej ulicy o
    którym postronni nie wiedzieli.

    > Reklama to jedno, ale jak wjezdzasz przodem, to widok na sciane masz
    > znakomity (z 2-3 miejsc), jak tylem, to moze latwo byc w niewidoczym
    > miejscu.

    Ja np. wolę parkować tyłem - przy wyjeździe po prostu masz lepszy
    widok. Zresztą jakiś miesiąc temu matka koleżanki mojej Młodej na moich
    oczach potraciła chłopaka który jej podjechał pod bagażnik w chwili
    wyjeżdżania z zatoki. W lusterkach nie miała szansy go zauważyć do
    chwili potrącenia. mam to nagrane z kamerki - jechałem akurat tak że
    widziałem całą kolizję. Gdyby stała tyłem do ściany budynku do kolizji
    raczej by nie doszło.

    Zdrówko