  • 1. Data: 2014-11-09 15:52:21
    Temat: parkowanie prostopadłe
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy znak "parkować przodem do budynku" jest legalny czy to wymysł
    pana Zdziśka właściciela budynku, który sobie zamówił taki napis
    u pana Mietka i postawił.

    Dlaczego przodem a nie tyłem? Co poeta może mieć na myśli?

    Czy można sobie koło budynku wyrysować kopertę i postawić znak
    "Dla pojazdów zaopatrzenia" na nie swojej ziemi?

    --
    golf mk2
    osiemnaście lat razem

  • 2. Data: 2014-11-09 15:54:47
    Temat: Re: parkowanie prostopadłe
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-09 15:52, PiteR wrote:

    > Dlaczego przodem a nie tyłem? Co poeta może mieć na myśli?

    Żeby nie rurą wydechową w okna.

    Shrek.

  • 3. Data: 2014-11-09 15:59:48
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2014-11-09 o 15:54, Shrek pisze:

    > Żeby nie rurą wydechową w okna.
    >
    > Shrek.

    Przy obecnym zanieczyszczeniu żarcia zaparkowanie rurą
    do okna niczego nie zmieni.

  • 4. Data: 2014-11-09 16:02:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-09 15:59, megrims pisze:

    > Przy obecnym zanieczyszczeniu żarcia zaparkowanie rurą
    > do okna niczego nie zmieni.

    W sumie jakby Ci ktoś nasrał na wycieraczkę - to też.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2014-11-09 16:27:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > Czy można sobie koło budynku wyrysować kopertę i postawić znak
    > "Dla pojazdów zaopatrzenia" na nie swojej ziemi?

    Pytania nie było. Okazuje się, że wspólnota sprzedała ch. dwa miejsca
    parkingowe.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?

  • 6. Data: 2014-11-09 16:30:10
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 09.11.2014 15:52, PiteR pisze:
    > Czy znak "parkować przodem do budynku" jest legalny czy to wymysł
    > pana Zdziśka właściciela budynku, który sobie zamówił taki napis
    > u pana Mietka i postawił.
    Pytanie czyj to budynek. jeśli wymysł właściciela, to wszystko jest
    legalne (o ile nie łamie innych przepisów)

    > Dlaczego przodem a nie tyłem? Co poeta może mieć na myśli?
    mieszkańcy wolą aby golfy2 nie były zwrócone rurą wydechową w stronę
    ich okien.
    > Czy można sobie koło budynku wyrysować kopertę i postawić znak
    > "Dla pojazdów zaopatrzenia" na nie swojej ziemi?
    _nie na swojej ziemi_ to trudne zagadnienie. o ile wyrysujesz na
    prywatnym gruncie, to na 99% właściciel się odnajdzie i narobi Ci
    kłopotów. o ile to grunt należący do miasta, albo do wielu osób, albo
    zarządzany przez kogoś tam kto ma w nosie wszystko - na 99% nic Ci się
    nie stanie, nikt nie będzie robił problemów.
    ToMasz

  • 7. Data: 2014-11-09 16:30:50
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Pytania nie było. Okazuje się, że wspólnota sprzedała ch. dwa miejsca
    > parkingowe.

    Jak twoja wspólnota, to wcześniej musiałeś się pod tym podpisać

  • 8. Data: 2014-11-09 16:33:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** megrims pisze tak:

    > Przy obecnym zanieczyszczeniu żarcia zaparkowanie rurą
    > do okna niczego nie zmieni.

    no dobra ale najważniejsze dla mnie bo mam zamiar zrobić lub nie dym

    czy tekst na tabliczce może być dowolny np "parkować przodem/tyłem, nie
    dotyczy kulawego Edka i kaczora Donalda"

    Bo ch nasyła straż wiejską na tych co parkują tyłem.

  • 9. Data: 2014-11-09 16:34:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Czesław Wiśniak pisze tak:

    > Jak twoja wspólnota, to wcześniej musiałeś się pod tym podpisać

    niby dlaczego tak sądzisz? :)

  • 10. Data: 2014-11-09 16:39:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ToMasz pisze tak:

    > Pytanie czyj to budynek. jeśli wymysł właściciela, to wszystko jest
    > legalne (o ile nie łamie innych przepisów)

    dlaczego? Jego jest dom jednorodzinny, ściana i metr trawnika. Za
    krawężnikiem jest parking wspolnoty.

    > mieszkańcy wolą aby golfy2 nie były zwrócone rurą wydechową w stronę
    > ich okien.

    sram na to co mieszkańcy wolą. Interesuje mnie co mówi prawo.