  • Data: 2014-11-12 17:25:08
    Temat: Re: parkowanie prostopadłe
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    Wednesday, November 12, 2014, 4:08:54 PM, you wrote:

    > Poszczuc mozesz, ale czy sad uzna twe racje ?
    > Poza tym sam bedziesz sadem poszczuty, bo przeciez po dobroci nie
    > zaplacisz :-)

    Oczywiście, że nie zapłacę.

    > Jest wiele przepisow pamietajacych komune, a i tak obowiazuja.
    > Np ustawa o drogach publicznych

    Są takie, które obowiązuję jeszcze sprzed wojny - prawo czekowe czy
    wekslowe. Ale to nie oznacza, że wszystko, co na powielaczach komuna
    wymaglowała, obowiązuje do dzisiaj.

    > [...]
    > Pisales ze nigdy nie bylo :-)

    Pomyliłem się - to się zdarza. Poza tym - wtedy jeździło się na
    ołowiowej.

    > A "uznany" to nie calkiem to samo co "uchylony".
    > Nie chce mi sie szukac, czemu "uznany"

    Może jako niezgodny z czymś tam?

    > Obowiazku nie masz, ale trudno nie zauwazyc, chyba ze noca.

    Łatwo nie zauważyć. To nie znak. Przeczytałbym odruchowo, jakby było
    na linii wzroku. Jak jest na linii szyldów na ścianie - olewam.

    > Natomiast wjezdzajac tylem to trudno zauwazyc :-)

    Zdecydowanie trudniej.

    --
    Best regards,
    RoMan