  • Data: 2014-11-12 12:30:54
    Temat: Re: parkowanie prostopadłe
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał w wiadomości grup
    ion...

    > To musi być w regulaminie parkingu o ile jest prywatny. W mojej okolicy
    > (Al. KEN na warszawskim Ursynowie) w ten sposób jedna wspólnota
    > zwalczyła ludzi nagminnie zastawiających im wjazd na podwórko i do
    > garaży. Uchwalili regulamin, wywiesili tablice z nim w
    > "newralgicznych" miejscach i po kilku dniach automagicznie zniknął
    > problem z parkującymi we wjeździe. W regulaminie uchwalili że ochrona
    > ma prawo założyć na ich terenie blokadę niestosującym się do tegoż. Po
    > czym ochrona dostała blokady na koło. Nie dostała klucza do blokady
> [...]

    Dla przypomnienia bo było po wielokroć: takie samowolne blokowanie jest
    nielegalne i jak się trafi świadomy kierowca to wygra znacznie więcej niż
    300zł które wyda zgodnie z regulaminem (jeśli w ogóle wyda).

    Z punktu widzenia prawa założenie takiej blokady jest takim samym
    wykroczeniem jak urwanie komuś koła bo "czyni przedmiot niezdatnym do
    użytku" (czy jakoś tak to brzmi w przepisach).

    Pozdrawiam
    Ergie