    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: pare pytan lamera
    Date: Wed, 14 Nov 2012 06:27:52 -0600

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    news:50a347da$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie ma takiej usługi. Żadnej. Zawsze można znaleźć przynajmniej
    > jedną relację, że komuś coś nie zadziałało.

    To po co Ci takie dodatkowe niepewne "potwierdzanie" dostarczenia
    skoro niczego faktycznie nie potrwierdza?

    > I tak dla ciebie nie ma. Z przyczyn zresztą niezależnych od ciebie. To za
    > ciebie zdecydowano, że z niej nie będziesz korzystał, a ty - jak na
    > żarliwego wyznawcę przystało - dorabiasz do tego ideologię.

    Nie używałem nawet na innych telefonach niż iPhone.
    Nie jest mi taka usługa potrzebna bo nie jest takie potwierdzanie pewne.

    > Nie ma takiego słowa.

    > Nawet Główny Urząd Miar podaje swoje wyniki przy 95-procentowym poziomie
    > ufności. Pan inżynier musi się jeszcze wiele nauczyć, zwłaszcza o
    > rozkładzie Gaussa.

    JoteR, potwierdzenie dostarczenia to nie żadna statystyka. Czemu
    mylisz pojęcia? Potwierdzenie dostarczenia smsa ma mi mówić
    że ten konkretny, jeden sms dotarł właśnie do konkretnego odbiorcy.
    Nic więcej i nic mniej. Nie ma mi mówić że został dostarczony na 99.999%
    bo to że sms został dostarczony na 99.999% wiem bez potwierdzenia.
    Większość smsów dochodzi bez takiej dodatkowej usługi przecież.
    Czemu upierasz się że taka usługa Ci coś daje skoro dalej nie masz pewności?