  • Data: 2012-11-15 01:53:16
    Temat: Re: pare pytan lamera
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Bo potwierdzenie wykonania przelewu w banku, potwierdzenie dostarczenia
    > paczki przez pocztę czy inne tego typu usługi "potwierdzania" dają dodatkową
    > pewność że usługa którą potwierdzają została należycie wykonana.

    Daleś świetny przykład z przelewem. Potwierdzenie WYKONANIA przelewu w
    banku oznacza tylko tyle, że Twój bank przelew wysłał. Przekładając na nasz
    temat: SMS opuścił telefon nadawcy.
    W praktyce żaden bank nie świadczy usługi potwierdzenia DOSTARCZENIA
    przelewu (są wyjątki, ale nieistotne). I dopiero jak odbiorca Ci zgłosi, że
    przelewu nie dostał, Twój bank podejmuje działania.
    Potwierdzenie dostarczenia paczki też jest... potwierdzeniem, że ktoś
    gdzieś się podpisał. Nie raz i w PP i w najlepszych hamerykańskich firmach
    kurierskich dochodzi do sytuacji, że na potwiedzebiu podpisał się kurier
    albo sąsiadka. Nie świadczy to nic o realnym statusie paczki.
    Ze statystycznego punktu widzenia mam powody, żeby założyć, że
    potwierdzenia SMS-ów są bardziej wiarygodne :-)