  • Data: 2012-11-15 00:55:16
    Temat: Re: pare pytan lamera
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    news:50a3fd29$0$26694$65785112@news.neostrada.pl...

    > Każdy wynik badania jakiegoś zjawiska (obojętnie czy to z dziedziny
    > socjologii, ekonomii czy nauk uznawanych za "ścisłe") jest obarczony
    > niepewnością i żebyś się tu zatupał na śmierć, to "praw fizyki pan nie
    > zmienisz i nie bądź pan głąb".

    Ale ja nie badam zjawiska... Ja oceniam jakość zaimplementowania
    (lub zaprojektowania) pewnej funkcji dodatkowej systemu wysyłania
    sms'ów. I uważam że ktoś tutaj pomyślał dupą zamiast głową skoro
    "potwierdzenie otrzymania" ma możliwość przyjść do nadawcy wtedy
    gdy smsa odbiorca nie otrzymał. Taka opcja powinna być wykluczona
    "by design". Choćby w taki sposób, że takie potwierdzenie mógłby
    odsyłać do BTSa telefon odbiorcy dopiero po faktycznym odebraniu sms'a.

    > Mnie nic nie daje, bo jej nie używam, ale ciężko mi przejść obojętnie
    > wobec idiotyzmów głoszonych przez kogoś, kto ponoć już jako dziecko czytał
    > wyłącznie książki naukowe. Inżynier, psiakrew, nie biorący pod uwagę
    > niepewności pomiaru i oczekujący 100-procentowej pewności

    Ale jakiego, kuźwa, pomiaru? Kto tu coś mierzy Twoim zdaniem?

    > - nic dziwnego, że skończyło się w azbestowym biznesie.
    > Ja w każdym razie nie mam zamiaru więcej dokształcać
    > nadętych nieuków, w archiwum zostanie kolejny przykład twojej hmm...
    > autonomii intelektualnej.

    Dlaczego stosujesz argumenty personalne? Kultury Cię nikt nie nauczył?

    > Mam za to pewność (o bardzo niskiej niepewności rozszerzonej), że
    > otwierając dowolny twój post natknę się na kolejny idiotyzm.

    Skup się i pisz na temat, unikaj też argumentów personalnych.