  • Data: 2012-11-14 21:20:51
    Temat: Re: pare pytan lamera
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" napisał:

    > JoteR, potwierdzenie dostarczenia to nie żadna statystyka. Czemu
    > mylisz pojęcia?

    Każdy wynik badania jakiegoś zjawiska (obojętnie czy to z dziedziny
    socjologii, ekonomii czy nauk uznawanych za "ścisłe") jest obarczony
    niepewnością i żebyś się tu zatupał na śmierć, to "praw fizyki pan nie
    zmienisz i nie bądź pan głąb".

    > Czemu upierasz się że taka usługa Ci coś daje

    Mnie nic nie daje, bo jej nie używam, ale ciężko mi przejść obojętnie
    wobec idiotyzmów głoszonych przez kogoś, kto ponoć już jako dziecko
    czytał wyłącznie książki naukowe. Inżynier, psiakrew, nie biorący pod
    uwagę niepewności pomiaru i oczekujący 100-procentowej pewności - nic
    dziwnego, że skończyło się w azbestowym biznesie. Ja w każdym razie nie
    mam zamiaru więcej dokształcać nadętych nieuków, w archiwum zostanie
    kolejny przykład twojej hmm... autonomii intelektualnej.

    > skoro dalej nie masz pewności?

    Mam za to pewność (o bardzo niskiej niepewności rozszerzonej), że
    otwierając dowolny twój post natknę się na kolejny idiotyzm.

    JoteR