  • Data: 2012-11-13 02:14:24
    Temat: Re: pare pytan lamera
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Relacje jakie ostatnio pojawiły się na tej grupie nie uznajesz jako dowody?

    Na tej grupie pojawiały się różne rzeczy, włącznie z mieczem świetlnym w
    nokiach i marupami zwrotnymi. Więc odpowiedź brzmi - NIE

    > Nie mówimy o braku potwierdzenia w sytuacji gdy został dostarczony
    > tylko o potwierdzeniu dostarczenia w sytuacji gdy nie został dostarczony.

    Wiem, o czym jest mowa. To była ogólna uwaga o awaryjności tej usługi.

    > To ciekawe... Czy jak masz więcej urządzeń na jednym koncie to
    > potwierdzenie dostarczenia ma Twoim zdaniem przyjść jak sms
    > został dostarczony do WSZYSTKICH zarejestrowanych urządzeń
    > czy CHOĆ JEDNEGO z zarejestrowanych urządzeń?

    Dobre pytanie :-) Jak masz makbuka, ajpoda, ajfona i ajpada (załóżmy, że po
    jednej sztuce), to wszystkie ze sobą nosisz? A jak masz ajmaka? Jego ciężko
    uznać za sprzęt mobilny chociaż prace trwają :-P

    > Nie mam na ten temat danych - mam w rodzinie tylko taki układ:
    > jeden iPhone <=> jeden właściciel czyli jedno konto na apple.com.

    Dlatego napisałem, że rzadko spotykany :-P

    W Polsce okazuje się, że mamy więcej iUrządzeń ;-)