  • Data: 2012-11-13 08:50:32
    Temat: Re: pare pytan lamera
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Nov 2012 08:33:47 +0100, WTK wrote:
    > Zaczynasz być nudny. O tym czy coś jest przydatne dla mnie (a mocno to
    > podkreślałem, że mówię o sobie) decyduję _ja_ a nie np. Apple.

    Niestety, tutaj (i np na pr.foto) jest troche betonu, ktoremu ego nie
    pozwala dostrzec swiata dalej. Ja nie potrzebuje -> nikt nie potrzebuje.
    Update scorefile'a jest IMO jednak lepszym pomyslem niz proby kruszenia ;)

    > Ale z innej strony. Sporo dzwonię przez VoIPa. Miałem pojedyncze
    > przypadki, że ja słyszałem zwrotny sygnał dzwonienia (te długie piiii,
    > piiii w słuchawce syagnalizujące, że u tego do kogo dzwonię telefon
    > faktycznie dzwoni) a naprawdę telefon milczał bo połączenie poszło gdzieś
    > w kosmos... Czy w takim razie należy zrezygnować z tej śmiesznej usługi
    > która sygnalizuje dzwonienie gdy telefon nie dzwoni?

    Extravoip? ;-) Ale musisz przyznac, ze taka sytuacja, jak i falszywe
    raporty doreczenia są irytujace (co absolutnie nie oznacza skreslania
    calej uslugi, zgoda).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns