eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypadl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacjiRe: padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.co
    m!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.c
    om!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 11 Apr 2014 17:56:39 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
    References: <li6k51$g8f$1@node1.news.atman.pl>
    <5346d867$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <li6ler$o2o$1@node2.news.atman.pl>
    <5346e160$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <li6onb$l81$1@node1.news.atman.pl>
    <5346f92b$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <li704i$41a$3@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <li704i$41a$3@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 14
    Message-ID: <534810b7$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    X-Trace: 1397231799 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2146 85.198.212.230:26401
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1705
    X-Received-Body-CRC: 4113827638
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530099
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 10.04.2014 22:49, magda pisze:
    >>> znaczy mam najpierw isc do rzecznika a potem dopiero do sklepu ?
    >> sugeruje - najpierw rzecznika.
    >
    > no ale jak?
    > mam isc do rzecznika i powiedziec mu "Panie, zadzwon Pan do tego sklepu
    > bo mam padniety akumulator i czuje ze beda chcieli mnie wyslac na
    > drezwo" ???
    >
    witam. Kupiłam akumulator, oto dowód zakupu. akumulator nie działa tak
    jak chcę, więc chciałabym dostać nowy, wolny od wad. Jaki sposób
    dociekania swoich praw w tym przypadku będzie najkorzystniejszy?

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: