  • Data: 2014-04-13 12:43:49
    Temat: Re: padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 13 Apr 2014 12:25:34 +0200, uzytkownik napisał(a):
    > Wybacz, ale to co tu napisałaś świadczy o Twojej ignorancji.
    > Po pierwsze. Akumulatorów nie kupuje się w sklepach internetowych lecz w
    > wyspecjalizowanych, lokalnych firmach, które są w stanie pomierzyć

    Ale te firmy czesto maja tez sklep w internecie :-)

    > ładowanie oraz pojemność akumulatora,

    Pojemnosc ? Dlugo trwa i szkodzi akumulatorowi.

    > a ponadto zapewniają coroczny przegląd oraz serwis.

    Co moze byc istotne dla gwarancji.
    Ale ... co za przeglad, jesli dostepu do korkow nie ma ?

    > Często przeglądy i serwis są nieodpłatne i
    > odbywają się w ramach ceny zakupionego akumulatora. Zakup akumulatora w
    > takich firmach ma tę zaletę, że akumulatory są nowe, gdyż w takich
    > firmach jest duża rotacja akumulatorami i nie leżą one przez wiele
    > miesięcy czy nawet po kilka lat na półce, zanim zostaną sprzedane,

    Hm, a w innych sklepach nie ma rotacji ?

    > a ponadto firma dba o taki akumulator stale go doładowując. W takich

    Troche upierdliwe, bo to trzeba ladowarek kilka i co noc zalaczac ...
    az obejrze kiedys klemy, czy maja slady uzycia :-)

    > firmach w razie problemów z akumulatorem, wszelkie reklamacje z reguły
    > załatwiane są od ręki.

    Mowisz ? Jakos nie bardzo chce mi sie wierzyc, bo to przeciez teraz
    regula ze odsyla sie do serwisu producenta.
    Chyba ze jakis autoryzowany sklep Centry ... od reki spuszcza na
    drzewo :-)

    > Często bywa, że zaśniedziała klema powoduje problemy z odpalaniem
    > samochodu, choć akumulator jest w pełni naładowany.

    No nie wiem. Czesto to bywalo w maluchu. W innych samochodach sie
    raczej nie spotkalem.

    > Uważam, że najlepszą metodą reklamacji jest właśnie roszczenie z tytułu
    > "Niezgodności z umową",

    Sprzedawcy sie wycwanili - do pol roku od sprzedazy owszem.
    Potem cie spuszcza na drzewo.
    Szczegolnie ze tu klient twierdzi ze akumulator przez pare miesiecy
    byl sprawny ... a ustawa tak jakos dziwnie nie porusza tematu awarii
    wcale.

    J.