  • Data: 2009-03-15 17:11:53
    Temat: Re: nie widze filmu na TV
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Ktoś ci naopowiadał bzdur.

    Miałam na dysku przecież.

    > Jednym słowem masz kodekowy śmietnik.

    Kodeki to mam tylko takie: codec 8.3, Orban i WMPmozillafirefox.plugin.
    Więc jaki to śmietnik?

    No i pytanie, czy ty w ogóle
    > odróżniasz, że Media Player Classic z pakietów XXX Alternative i Media
    > Player Classic Home Cinema to NIE jest dokładnie to samo?

    Odróżniam. Napisałam Ci już, ze miałam to dziadostwo na dysku. Raz, drugi
    raz się zatkało i wywaliłam z dysku.
    Cinema Player jesr natomiast super!

    --
    animka