  • Data: 2009-03-15 22:36:11
    Temat: Re: nie widze filmu na TV
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 Mar 2009 22:49:18 +0100, animka napisał(a):

    > Wiem gdzie leży a Ty nie umiesz podać nazwy pliku. Ja wiem jakie mam pliki
    > i gdzie leżą.

    Jeszcze nóżką tupnij i focha strzel. Ale niech ci będzie: wszystkie kodeki
    poza systemowymi (zajrzyj tam gdzie pisałem i popatrz na pliki z
    rozszerzeniem .ax) których potrzebuję do odtwarzania czegokolwiek są
    zawarte w pliku mplayerc.exe.

    > to może podyskutuj o czymś na czym dla odmiany się odrobinę
    >
    > Dobrze, zasubskrybuję grupę kuchnia i podasz mi na tej grupie jakiś
    > przepis na dobre ciasto?

    Nie. Ja nie udaję, że się znam na kuchni.

    > Bardziej Twoje są nielegalne. Moje są free i nie powodują żadnego chaosu i
    > system zachowuje się normalnie.

    Znowu focha strzelasz. Poza syetemowymi używam wyłącznie media playera
    classic HC, na licencji GPL. Może mi wytłumaczysz, jak mógłby być u mnie
    nielegalny? A ja za to zapytam, ile zapłaciłaś za CoreAVC? Bo wbrew temu co
    sobie uroiłaś ten kodek nie jest bezpłatny. Może zajrzyj na stronę CoreAVC
    i poczytaj na jakiej licencji jest ten kodek i ile kosztuje? Ułatwię ci
    zadanie i nawet linkę podam.

    http://www.coreavc.com/index.php?option=com_content&
    task=category&sectionid=4&id=21&Itemid=59

    > Gdyby coś mi źle działało odinstalowałabym. U mnie muzyka musi czysto grać.
    > Ty jesteś jakiś chory.

    Muzyka? A co ona ma wspólnego z DivXem i CoreAVC i w ogóle z tematem?

    > Nie dość, że NTG, bo odtwarzacz i kodeki to nie sprzęt to jeszcze się
    > wymądrza, bo nie zna nic innego od swojego playera i kodeków ffdshow.

    No proszę, chwilę temu nie przeszkadzało ci, że temat nie na tą grupę. No
    ale jak argumentów brakuje i braki w wiedzy wychodzą to trzeba focha
    strzelić. Typowa baba.

    > PLONK!

    Auć, ale mnie zabolało.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX