  • Data: 2009-03-15 18:43:32
    Temat: Re: nie widze filmu na TV
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Trzeba było jeszcze zainstalować i ustawić jak należy.

    A po co? Nie odpowiadał mi ten odtwarzacz pod żadnym względem.

    > Całkiem spory, wziąwszy pod uwagę z czego składa się codec 8.3 jak i
    > fakt, że WMPMozilla... nie jest w ogóle kodekiem. No ale to tylko
    > dowodzi jak słabo orientujesz się o czym właściwie mówisz.

    Ty się słabo orientujesz. Zobacz jakie mam pliki na dysku od tego kodeka.
    Gdzie tu widzisz śmietnik?
    http://img201.imageshack.us/my.php?image=capture1503
    2009193635.jpg

    > A ja ci już napisałem, że nie masz pojęcia o czym piszesz. I z każdym
    > twoim postem utwierdzam się w swoim zdaniu na ten temat.

    A ja widzę, że znasz tylko jeden, swój słuszny (haha) odtwarzacz.

    --
    animka