  • Data: 2009-03-15 17:24:38
    Temat: Re: nie widze filmu na TV
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    animka pisze:

    > Miałam na dysku przecież.

    Trzeba było jeszcze zainstalować i ustawić jak należy.

    > Kodeki to mam tylko takie: codec 8.3, Orban i WMPmozillafirefox.plugin.
    > Więc jaki to śmietnik?

    Całkiem spory, wziąwszy pod uwagę z czego składa się codec 8.3 jak i
    fakt, że WMPMozilla... nie jest w ogóle kodekiem. No ale to tylko
    dowodzi jak słabo orientujesz się o czym właściwie mówisz.

    > No i pytanie, czy ty w ogóle
    >
    > Odróżniam. Napisałam Ci już, ze miałam to dziadostwo na dysku. Raz,
    > drugi raz się zatkało i wywaliłam z dysku.
    > Cinema Player jesr natomiast super!

    A ja ci już napisałem, że nie masz pojęcia o czym piszesz. I z każdym
    twoim postem utwierdzam się w swoim zdaniu na ten temat.