  • Data: 2010-01-19 00:03:29
    Temat: Re: media o technice jazdy zimš
    Od: złoty <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra pisze:

    > Poczucie własnej wspaniałości to bardzo powszechna cecha wśród kierowców.

    noo..to juz wiem skad u Ciebie ten "mentorski" ton.

    > Do tego dochodzą jeszcze przekonania które zdezaktualizowały się jakieś
    > 30 lat temu o tym że ABS wydłuża drogę hamowania i mamy modelowego
    > mistrza kierownicy.

    ..serio? A ze tak spytam..skad to wiesz? 30 lat temu..to byl koniec lat
    '70 i o ile mnie pamiec nie myli..wyposazone w ten system byly
    najbardziej luksusowe wersje mercedesa i BMW. I byly to rozwiazania dosc
    prymitywne. Tomku.. moze doucz sie czegos z tej motoryzacji.. Z
    ciekawosci spytam..miales wowczas juz PJ? I widywales na codzien ulice
    pelne aut z ABS na wyposazeniu? ..hehe..wez przestan

    > A na dowód swojej absolutnej racji mogą zaprezentować że samochód z ABS
    > w kopnym śniegu albo miękkim piachu istotnie hamuje dłużej - przecież to
    > warunki w których każdego dnia unika się wielu wypadków grożących śmiercią.

    ..alez skad Tomku. Wystarczylo byc w Krakowie kilkanascie (a moze i 10)
    dni temu, gdy padala marznaca mzawka, tworzaca w kontakcie z jezdnia
    super lodowa pokrywe. Warto bylo poogladac hamowanie w wykonaniu
    "kierownikow" ufnych w swoj ABS.. :)
    A nie..sorry..o lodzie nic nie mowiles, wiec prawdopodobnie jeszcze nie
    wiesz, iz na lodzie ABS to tez nie bardzo Ci pomoze. A takich wyjatkow
    znalazloby sie wiecej ale.. moze to sam kiedys odkryjesz. Nie chce
    oslabiac Twojego..jak to nazwales? Aha.. "poczucia wlasnej wspanialosci" ;)

    ..na marginesie dodam jeszcze, iz podziwiam takich praktykow jak Wy. To,
    ze "kamil" nie jest owym "teoretykiem" tylko znanym praktykiem F1, lata
    spedzajacym na jej torach w charakterze kierowcy... podejrzewalem. Ale,
    ze Ty ....tez?! ..hmm - przyznaje, nie wiedzialem. Szacunek!

    A... nastepnym razem celem podparcia swoich tez ..co wyciagniecie? Swoje
    doswiadczenia z pilotowania F-16? ..rotfl

    Sorry za ten lekko zlosliwy tekst ale... wjechales mi na ambicje. No
    offence.. ;) Skoro grupa ta zmienila juz swoj charakter z samochodowej
    na psychoterapeutyczna..niech i ja skorzystam. A co! :)

    pzdr
    A.