  • Data: 2015-01-05 23:20:19
    Temat: Re: małe nowe auto <> duże stare auto
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 5 Jan 2015 13:27:29 -0800 (PST), Bolko napisał(a):

    > Kwestia czy lepiej robić to (przykład)
    > - nową Fabią użyczoną przez pracodawcę
    > - 10 letnią Skodą Octavią własną pracodawca pokrywa paliwo + dorzuca do pensji.

    Coś się na te czeskie holswageny uparł?

    > Wydaje mi się że lepsze rozwiązanie jest drugie. Po pewnym czasie auto mi się
    spłaci i bedzie moje. Większe auto= komfort + bezpieczeństwo.
    > Minus jeden jak trafić takie auto.

    Jest sposób - benzynowy silnik plus auto na "f" i jest szansa. Sprawa do
    policzenia czy gazować, czy zostawić na benzynie

    > Pytanie: Jakie auto ~30 tys zł nadaje się na długie trasy?

    Ja jeździłem po 750 kilometrów dziennie peugeotem 406 z 1997 i sobie go
    chwaliłem. Teraz jeżdżę focusem z 2010 i cały czas stara 406 jest bardziej
    komfortowa.

    Jak będziesz trzymał się z daleka od diesli i skody/VW/Audi/BMW to jest
    szansa, że kupisz dobre auto klasy średniej, komfortowe i nie zajeżdżone.
    Chyba, że masz dojście do samochodów po leasingowych: za 30 tys. można
    kupić Focusa po trzyletnim wynajmie z przebiegiem 50 tys. kilometrów. Takie
    auta nie trafiają nigdy na plac, ale są zaklepane nim użytkownik zda je do
    MasterLease, Alphabetu i innych takich.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek