  • Data: 2015-01-07 10:52:07
    Temat: Re: małe nowe auto <> duże stare auto
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Wiem że pytanie trochę bez sensu ale nie wiem jak podejśc do tematu

    za malo danych ... te 1000km to bedziesz klepal po Polsce czy za granica ? postaraj
    sie wyjasnic wszystkie negatywne scenariusze (holowanie/usterka/wypadek/auto
    zastepcze/ubezpieczenia) z przyszlym pracodawca zeby uniknac pozniejszych
    nieporozumien ...

    --Po pewnym czasie auto mi się spłaci i bedzie moje

    zdefiniuj "pewny czas" :-)

    --długie trasy >1000km

    sprobuj negocjacji, nowa Fabia jest stosunkowo droga moze sie okazac ze nieduzo
    trzeba dolozyc do jakiegos taniego kompaktu no chyba ze tylko takie ma na stanie
    wtedy zonk ... sprawdz oferte Forda:
    http://www.oferta.grupabemo.pl/oferta-pojazdow/item/
    451002-ford-mondeo-uzywany-2011