  • Data: 2015-01-07 17:39:33
    Temat: Re: małe nowe auto <> duże stare auto
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > też chciałem polecić e39, ale 530d. Spalanie niskie, za 30.000... to kupi
    > dwie takie i generalny remont zrobi :)
    > Ja miałem octavie II, kupiłem za 10.000 starą e39 530d (manual), jako że
    > był to jeden z najtańszych egzemplarzy na rynku to włożyłem ok. 5000zł
    > żeby dobrze jeździć (ale przynajmniej wiem co mam, możliwe że jak bym
    > kupił za 15000 to włożyłbym niewiele mniej). Różnica w komforcie taka, że
    > żona nie chciała już jeździć octavią więc ją sprzedałem.
    > spalanie... ok. 0,5l więcej niż 2.0TDI 140KM (ale zależy jaką kto ma nogę,
> [...]

    Ja za nie nie zaplacilem bo to uwaga, auto firmowe na niemieckich numerach
    zarejestrowane w niemczech :) Wszystkie przeglady i ewentualne naprawy,
    (ostatnio pekl wezyk wysokiego cisnienia ze starosci i troche paliwo cieklo
    :) odbywaja sie w ASO i musze powiedziec, ze jestem zaskoczony cenami na
    plus za robocizne, choc za to oczywiscie nie place. Potem jeszcze dzwonia i
    pytaja sie czy bylo ok :) U niemiaszkow to by bylo ostro po kieszeni.
    Jak beda chcieli to kupie od nich za symboliczne 1ojro bo przeciez
    sprowadzenie kosztuje. Dla mnie wiecej to nie warte, ale samochod naprawde
    ok.